Zero One en e-learning
Zero One is vanaf het begin bezig met de ontwikkeling van e-learning materiaal. E-learning is een goed alternatief voor boeken. Bij e-learning modules kan eenvoudig gebruik worden gemaakt van verschillende media.
Id academy - avoid fraud
De ID academy heeft in samenwerking met Zero One een nieuwe training ontwikkeld gericht op succesvolle identiteitssverificatie.
De cursus bestaat uit achtergrondinformatie over identiteitsdocumenten en identiteitsfraude. Voordat de cursist zich verdiept in de kennis en vaardigheden ten behoeve van het controleproces, kan deze desgewenst een begintoets uitvoeren en vooraf de aanwezige kennis toetsen. Door middel van veel beeldmateriaal worden vervolgens kennis en vaardigheden overgedragen.
Bij elk van de drie kernvragen ( Is het document echt? Is het document geldig? Horen document en eigenaar bij elkaar?) wordt uitgelegd waarop gelet moet worden (kennis) en hoe dit gecontroleerd kan worden (vaardigheden). Per kernvraag kunnen de verkregen kennis en vaardigheden worden getoetst. Helemaal aan het eind krijgt de cursist de gelegenheid om de eindtoets te maken.
LUMC - Integrale beveiliging
Het LUMC is bezig met het project ‘Integrale Beveiliging LUMC’. Onderdeel van dit project zijn een aantal interactieve films waarbij een aantal onderwerpen worden behandeld. Toegangsbeheer, BHV, Schoon, Opgeruimd en Veilig & Informatiebeveiliging. De interactieve films beginnen met een film gedeelte waarbij een aantal problemen worden geschetst van deze specifieke onderwerpen; Tevens worden de mogelijke oplossingen besproken. Aan het einde van elke film zit een korte test waarbij de werknemer zelf kan onderzoeken of hij/zij het goed heeft begrepen.
Mondriaan College - verpleegkundigen
Zero One heeft in samenwerking met het Mondriaan College voor verpleegkundigen in opleiding een aantal e-learning modules ontwikkeld. Verpleegtechniek in Beeld 1 en 2 waarbij verschillende verpleegtechnische handelingen worden uitgelegd aan de hand van tekst, foto's en instructievideo's. Daarnaast is een casus specifieke module ontwikkeld waarbij de student aan het begin van de casus een korte film van een patiƫnt krijgt te zien om vervolgens door middel van vragen en toetsen tot een diagnose te komen.